Subject: Ilutulestiku loa taotlus Tallinna lahel - Merendusteenistus
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 14:48:13 +0300

Tere Õnnela,

Tänud meeldiva telefonikõne eest. Nagu oleme rääkinud telefonikõne ajal 
saadan taotlus ilutulestiku korraldamiseks Tallinna linna lahel "Eesti 
Vabariigi Taasiseseisvumispäeva" riigipüha raames.
Oleme litsentseeritud professionaalid, tegime palju profi showd ja lubame 
tagada turvalisust. Allpool on lisainfo:

*	Ilutulestiku korraldamise koht: Tallinna laht - 
https://maps.app.goo.gl/AVwyvrjDa1b2K48v9 ( Vastavalt ilmastiku olukorrale 
võib natukene muutuda. Järgime EMHI andmete alusel ja kasutamisel 
lõhkematerjaliseadusest tulenevaid piiranguid )
*	Ilutulestiku teostaja ja tellija on PyroShow OÜ
*	Ilutulestiku kellaaeg:

*	2025.08.20 ajavahemikus 21:45 – 22:00 kestvusega umbes ~3-4 minutit

*	Ilutulestiku teostamise ajal materjalina kasutame pürotehnilised tooted 
kategooria F2, F3 ja F4 (eriefektid).
*	Laskmise koht asub kaugel laevateede piirkonnas ning ei sega 
kruiisilaevade liikumist

Panen ka kirja meie andmed:

*	Registrikood: 12749849
*	Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ
*	MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152 
(https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/567992)
*	Vastutav pürotehnik: Anton Babenko - Kutsetunnistuse number: 217750
*	Pürotehnik: Dmitri Makovi - Kutsetunnistuse number : LT085976

*	Korraldaja volitatud esindaja (füüsilise isiku) nimi: Dmitri Makovi
*	Telefoninumber: +37255572859 / +3725587599
*	E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  / 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Palun üle vaadata meie taotlus kiiremas korras, kuna  riigipüha kuupäev on 
juba varsti ning omab suur avaliku huvi.

Aitäh ja vastuse oodates jäädes!

--

Lugupidamisega,
Anton Babenko +37255572859

TulePood.ee <http://tulepood.ee/>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!
GenderParty.ee <http://genderparty.ee/>  - Baby Gender Reveal Celebrations

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Punane 40, Tallinn 13619
*	mob: +37255572859, +3725587599

*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ilutulestikud> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood.ilutulestikud/> , TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist